• Index
  •  » Pomoc
  •  » Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

#31 2010-02-09 14:38:30

manio

Gość

Re: Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

JA nie polecam metod robienia poprzez ściągane silników i innych aplikacji. Mają one często bardzo wirusów .

Bardzo czesto i to dośc tanio mozna kupic legalny silnik z poradnikiem produkcji jakies firmy .Koszt takiego poradnika i aplikacji to srednio  13-25zł.  Przykładem takiej produkcji może byc OTS PREDATOR produkowany przez firme x-vent. Kupilem go instalacja przebiegla szybko ,wszystkodokladnie opisane w poradniki . Dostepny jest na ALLEGRo i stronie x-ventgame


Mozna go zamowic na allegro albo odrazu z firmy wysyłajac zamowienie na e-maila

[IMG=http://img693.imageshack.us/img693/9034/fotkazestaw.jpg][/IMG]

 

#32 2010-02-17 23:22:01

cvcxv

Gość

Re: Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

http://x-ventgame.cba.pl/JA polecam gotowe silniki

 

#33 2010-02-21 00:56:55

Polecam

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2010-02-21
Posty: 5
Punktów :   

Re: Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

Siema!
Przedstawiam wam strone, na ktorej za marnego SMS'a 3.66zl + VAT stworzycie sobie GM'a na kazdym OTS'ie! Widzicie juz jakie to proste?! Zobaczcie bo warto.... Strona generuje wam postac GM'a na kazdym OTS'ie ! - nawet na dedykach, pod kazdy rodzaj tibi!

Zapraszam : www.GameMaster.YoYo.PL   <- zapraszam!
Zapraszam : www.GameMaster.YoYo.PL   <- zapraszam!
Zapraszam : www.GameMaster.YoYo.PL   <- zapraszam!

Offline

 

#34 2010-04-27 21:16:48

bbnvng

Gość

Re: Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

Ari GM napisał:

zapraszam na mojego otsa
ip 83.25.119.22
exp x3
dostepny 95%
fajna mapka
fajne questy

jaki to ots?

 

#35 2010-05-15 19:00:38

maciek

Gość

Re: Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

 

#36 2010-05-18 12:05:33

GD-Bot

Gość

Re: Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

Witam,
W innych wersjach tibi możliwy był podgląd innych poziomów, które znajdują się pod nami lub nad nami. Od wersji 8.5.7 możliwe stało się "prześwietlanie" potwora, umożliwia to wcześniejsze niż przed zabiciem wypatrzenie lota.
Uwaga program w wersji beta ale większość przedmiotów jest w stanie pokazać.
Jeśli zauważyłeś że jakiś item nie jest wyświetlany lub program działa niewłaściwie skontaktuj się z nami pod adresem:   GD-Bot@support.com
Program można pobrać z tego adresu:  http://www.sendspace.pl/file/38870bd1f0d63f1f8def145

 

#37 2010-06-19 14:46:54

exp

Gość

Re: Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

a wiec chce zapytac jak zrobic by
np 8-100 lvl exp 100x
101-150 exp 80x
151-200 exp 50x itd

 

#38 2010-07-03 17:30:46

ded

Gość

Re: Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

zomal napisał:

to jest dopiero poradnik
Witam. Wiem o tym, że istnieje temat jak stworzyć OTS, ale postanowiłem napisać poradnik
gdzie będzie opisanych więcej informacji. Jakich dowiecie się w swoim czasie

No więc powinniśmy zacząć od najważniejszej rzeczy... czyli śćiągnięciu OTS

Najlepiej pobierzcie YurOTS_0.9.4d Smile Very Happy Linka chyba juz sami potraficie znalezc no nie Wink

Następnie rozpakowywujemy plik i zaczynamy od config.lua, którego otwieramy za pomocą notatnika.
Właściwości-----> Otwórz za pomocą------> Notatnik

Tutaj już wam pokażę co powinniście lub możecie uzupełnić Miejsca oznaczone gwiazdką oznaczają
ważniejsze informacje

Konfiguracja Config.lua
Cytat:
---------------------------- OTServ configuration ------------------------------

-- datadir
datadir = "data/"

-- sets what map to load
map = "data/world/test.otbm" <------ Ścieżka do mapy. Przy zmienieniu jej na mapę o nazwie ,,moja" wystarczy zmienić ,,test" na ,,moja".

-- OTBM for binary, SQL for SQL map, XML for OTX maps
mapkind = "OTBM" <------ To zostawiamy.

-- SQL for acc/player info from SQL, XML for acc/player info from XML
sourcedata = "XML" <------ To zostawiamy.

-- the message the player gets when he logs in
loginmsg = "Witam na PimpekOTS" <------ Napis, który pojawia się po zalogowaniu do gry na kanale Default.

-- the port otserv listens on *
port = "7171" <------ Port Servera. Najlepiej zostawić taki jaki jest.

-- name of our server
servername = "PimpekOTS" <------ Nazwa servera.

-- name of the owner of our server
ownername = "GM Pimpus" <------ Posiadacz servera.

-- email of the owner of our server
owneremail = "" <------ E-mail posiadacza servera.

-- the url for more server info
url = "" <------ Strona servera. Nie jest konieczna

-- the location of the server
location = "Poland" <------ To raczej zostawiamy

-- the ip the server should redirect too *
ip = "86.63.99.152" <------ Nasze IP. Aby je sprawdzić wchodzimy na http://www.whatismyip.org/

-- The messagebox you sometimes get before you choose characters *
motd = "Witamy na PimpekOTS " <------ Tekst, który pojawia się przed listą postaci.
motdnum="0"

-- use md5 passwords for accounts, yes/no
md5passwords = "no"

-- world type. options: pvp, no-pvp, pvp-enforced *
worldtype = "pvp" <------ Typ świata.

Krótki opis
,,PvP- Można się zabijać"
,,PvP-Enforced- Za zabicie gracza dostaje się doświadczenie"
,,No-PvP- Nie można się zabijać.

-- max number of players allowed *
maxplayers = "40" <------ Maksymalna ilość osób na serverze.

-- exhausted time in ms (1000 = 1sec) *
exhausted = 1000 <------ Jak szybko można strzelać z runek. Poniżej 1000 można strzelać z macro =P

-- exhaustion time for healing spells (1000 = 1sec)
exhaustedheal = 1000 <------ Jak szybko można się leczyć czarami spontaniczymi (exura, exura gran, exura vita)

-- how many ms to add if the player is already exhausted and tries to cast a spell (1000 = 1sec)
exhaustedadd = 300

-- how long does the player has to stay out of fight to get pz unlocked in ms (1000 = 1sec)
pzlocked = 10*1000

-- allow multiple logins of the same char
allowclones = 0 <------ Ile osób może grać 1 charem. Przydatne do PvP

-- vocation names
vocations = {"a sorcerer", "a druid", "a paladin", "a knight"} <------ Najlepiej zostawić
promoted_vocations = {"a master sorcerer", "an elder druid", "a royal paladin", "an elite knight"} <------ Też najlepiej zostawić


--- SQL part
sql_host = "localhost"
sql_user = "root"
sql_pass = ""
sql_db = "otserv"


--- SQL MAP part
sqlmap = "test_map"
map_host = "localhost"
map_user = "root"
map_pass = ""
map_db = ""

------------------------- YurOTS basic configuration ---------------------------

-- name of your world (seen on the character list when logging in)
worldname = "Siwek OTS" <------ Nazwa Servera

-- how often do server saves it's state (0 = off, 5 = 5min, 60 = hour)
autosave = 10 <------ Co jaki czas ma następować zapis servera.

-- do you want to enable cap system? (yes/no)
capsystem = "no" <------ Czy ma być cap system??

-- do you want players to learn spells before they can use them? (yes/no) *
learnspells = "no" <------ Czy trzeba uczyć się czarów??

-- do you want to give premium account to all players? (yes/no)
freepremmy = "no" <------ Czy gracze mają zaczynać z Premium Account

-- do you want premium players to wait in queue as others? (yes/no)
queuepremmy = "yes"

-- how much % of {exp, mana, skill, eq, bp} do you lose when dying
diepercent = {"7", "7", "7", "7", "100"} <------ Jakie są szanse na stratę doświadczenia, m lvl, skilli, eq lub backpacka

-- how many summons player can have
maxsummons = 2 <------ Maksymalna ilość summonów.

-- do you want to give summons for all vocations? (yes/no)
summonsallvoc = "no" <------ Czy wszystkie profesje mogą tworzyć summona (Knight biega z 2 ds'ami?)

-- chance of losing a spear when shot (0 - none lost, 100000 - all lost)
spearlosechance = 50 <------ Po ilu uderzeniach spear ma ulec zniszczeniu

-- anti-afk - maximum idle time to kick player (1 = 1min)
kicktime = 15 <------ Po ilu minutach po nie oddawaniu oznak życia gracz ma zostać wyrzucony z gry

-- maximum number of items player can keep in his/her depot
maxdepotitems = 10000 <------ Maksymalna ilość itemów w depo

-- maximum number of items on a house tile (including those in containers)
maxhousetileitems = 20 <------ Maksymalna ilość itemów na jednej kratce domku

-- how much death entries are saved in players file (old are deleted)
maxdeathentries = 10

-- mana consumend by {snakebite, moonlight, volcanic, quagmire, tempest} rod
rodmana = {"2", "3", "5", "8", "13"} <------ Najlepiej to i 3 poniższe zostawić.

-- mana consumed by wand of {vortex, dragonbreath, plague, cosmic energy, inferno}
wandmana = {"2", "3", "5", "8", "13"} <------ Najlepiej to i 2 poniższe zostawić.

-- shooting range of {snakebite, moonlight, volcanic, quagmire, tempest} rod
rodrange = {"4", "3", "2", "1", "3"} <------ Najlepiej to i 1 poniższy zostawić.

-- shooting range of wand of {vortex, dragonbreath, plague, cosmic energy, inferno}
wandrange = {"4", "3", "2", "1", "3"} <------ Najlepiej to zostawić.

-- damage of burst arrows blast
-- default is from (1*lvl+5*mlvl)*0.24 to (1*lvl+5*mlvl)*0.55 <------ Obrażenia od burst arrow
burstarrowdmg = {"1.0", "5.0", "0.24", "0.55"} <------ Obrażenia od burst arrow

--------------------------- Multipliers and gains ------------------------------

-- experience multiplier (how much faster you got exp from monsters) *
expmul = 4 <------ Mnożnik expa.

-- experience multiplier for pvp-enforced (how much faster you got exp from players)
expmulpvp = 2 <------ Przy PvP-Enforced po zabiciu gracza dostajemy jego doświadczenie. Tutaj jest mnożnik tego doświadczenia

-- skill multipliers: 1 - rl tibia, 10 - ten times faster etc. {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight}
weaponmul = {"5", "5", "5", "5", "40"} <------ Jak szybko mają rosnąć skille: fist, sword, axe i club figting
distmul = {"1", "1", "1", "40", "1"} <------ Jak szyko ma rosnąć distance
shieldmul = {"5", "5", "5", "20", "30"} <------ Jak szybko ma rosnąć shielding
manamul = {"1", "3", "3", "2", "2"} <------ Jak szybko ma rosnąć magic level

-- how much points of life,mana,cap do you get when advancing {no-voc, sorcerer, druid, paladin, knight}
capgain = {"10", "10", "10", "20", "25"} <------ Ile co level dana profesja ma otrzymywać capa
managain = {"5", "30", "30", "15", "5"} <------ Ile co level dana profesja ma otrzymywać many
hpgain = {"5", "5", "5", "10", "15"} <------ Ile co level dana profesja ma otrzymywać życia

-- how much faster do you recovery life,mana after eating food (1 - rl tibia)
healthtickmul = 10 <------ O ile razy szybciej ma rosnąć życie niż w rl tibii
manatickmul = 10 <------ O ile razy szybciej ma rosnąć mana niż w rl tibii

-------------------------------- Skull system ----------------------------------

-- how many unjustified kills to get a red skull
redunjust = 3 <------ Po ilu zabiciach mamy otrzymać red skulla (tylko w PvP)

-- how many unjustified kills to get banned
banunjust = 6 <------ Po ilu zabiciach mamy otrzymać automatycznego bana

-- how long do you have white skull after attacking player (1 = 1min)
hittime = 1

-- how long do you have white skull after killing player (1 = 1min)
whitetime = 15 <------ Czas trwania white skulla

-- how long do you have red skull (1 = 1min)
redtime = 6*60 <------ Czas trwania red skulla. Im więcej osób tutaj zabijemy tym dłużej mamy. Po zabiciu 3 osób czekamy 3h, po 4 graczach 4h itd.

-- how long do you have to wait to lose 1 unjustified kill (1 = 1min)
fragtime = 12*60

------------------------------ GM access rights -------------------------------- To już zostawimy

-- access to walk into houses and open house doors
accesshouse = 3

-- access to login without waiting in the queue or when server is closed
accessenter = 3

-- access to ignore damage, exhaustion, cap limit and be ignored by monsters
accessprotect = 3

-- access to broadcast messages and talk in colors (#c blabla - in public channels)
accesstalk = 3

-- access to move distant items from/to distant locations
accessremote = 3

-- access to see id and position of the item you are looking at
accesslook = 3


Tak więc po uzupełnieniu tych ważnych i mniej ważnych pól mamy właściwie OTS gotowego.

Zmienianie cen run
Ale zapewne nie jeden z was chciał by, aby na serverze nie były takie drogie runy.
Jak to zrobić?? Właśnie tak:
Wchodzimy w folder z OTS następnie data/npc/scripts
Otwieramy plik runes.lua za pomocą notatnika i zmieniamy następujące rzeczy:
Cytat:
focus = 0
talk_start = 0
target = 0
following = false
attacking = false

function onThingMove(creature, thing, oldpos, oldstackpos)

end


function onCreatureAppear(creature)

end


function onCreatureDisappear(cid, pos)
if focus == cid then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
talk_start = 0
end
end


function onCreatureTurn(creature)

end


function msgcontains(txt, str)
return (string.find(txt, str) and not string.find(txt, '(%w+)' .. str) and not string.find(txt, str .. '(%w+)'))
end


function onCreatureSay(cid, type, msg)
msg = string.lower(msg)

if (msgcontains(msg, 'hi') and (focus == 0)) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Hello ' .. creatureGetName(cid) .. '! I sell runes, wands and rods.')
focus = cid
talk_start = os.clock()

elseif msgcontains(msg, 'hi') and (focus ~= cid) and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Sorry, ' .. creatureGetName(cid) .. '! I talk to you in a minute.')

elseif focus == cid then
talk_start = os.clock()

if msgcontains(msg, 'runes') then
selfSay('I sell hmms (40gps), uhs (40gps), gfbs (60gps), explosions (60gps), sds (90gps) and blank runes (5gps). To buy more runes say "10 uh" or "100 sd".')
elseif msgcontains(msg, 'wands') then
selfSay('I sell wand of inferno (15k), plague (5k), cosmic energy (10k), vortex (500gp) and dragonbreath (1k).')
elseif msgcontains(msg, 'rods') then
selfSay('I sell quagmire (10k), snakebite (500gp), tempest (15k), volcanic (5k) and moonlight rod (1k).')

elseif msgcontains(msg, 'inferno') then
buy(cid,2187,1,15000)
elseif msgcontains(msg, 'plague') then
buy(cid,2188,1,5000)
elseif msgcontains(msg, 'cosmic energy') then
buy(cid,2189,1,10000)
elseif msgcontains(msg, 'vortex') then
buy(cid,2190,1,500)
elseif msgcontains(msg, 'dragonbreath') then
buy(cid,2191,1,1000)

elseif msgcontains(msg, 'quagmire') then
buy(cid,2181,1,10000)
elseif msgcontains(msg, 'snakebite') then
buy(cid,2182,1,500)
elseif msgcontains(msg, 'tempest') then
buy(cid,2183,1,15000)
elseif msgcontains(msg, 'volcanic') then
buy(cid,2185,1,5000)
elseif msgcontains(msg, 'moonlight') then
buy(cid,2186,1,1000)

elseif msgcontains(msg, '100 hmm') then
buy(cid,2311,100,800)
elseif msgcontains(msg, '10 hmm') then
buy(cid,2311,10,80)
elseif msgcontains(msg, 'hmm') then
buy(cid,2311,5,40)

elseif msgcontains(msg, '100 uh') then
buy(cid,2273,100,4000)
elseif msgcontains(msg, '10 uh') then
buy(cid,2273,10,400)
elseif msgcontains(msg, 'uh') then
buy(cid,2273,1,40)

elseif msgcontains(msg, '100 gfb') then
buy(cid,2304,100,2000)
elseif msgcontains(msg, '10 gfb') then
buy(cid,2304,10,200)
elseif msgcontains(msg, 'gfb') then
buy(cid,2304,3,60)

elseif msgcontains(msg, '100 explosion') then
buy(cid,2313,100,2000)
elseif msgcontains(msg, '10 explosion') then
buy(cid,2313,10,200)
elseif msgcontains(msg, 'explosion') then
buy(cid,2313,3,60)

elseif msgcontains(msg, '100 sd') then
buy(cid,2268,100,9000)
elseif msgcontains(msg, '10 sd') then
buy(cid,2268,10,900)
elseif msgcontains(msg, 'sd') then
buy(cid,2268,1,90)

elseif msgcontains(msg, 'blank') then
buy(cid,2260,1,5)

elseif string.find(msg, '(%a*)bye(%a*)') and getDistanceToCreature(cid) < 4 then
selfSay('Good bye, ' .. creatureGetName(cid) .. '!')
focus = 0
talk_start = 0
end
end
end


function onCreatureChangeOutfit(creature)

end


function onThink()
if (os.clock() - talk_start) > 30 then
if focus > 0 then
selfSay('Next Please...')
end
focus = 0
end
if focus ~= 0 then
if getDistanceToCreature(focus) > 5 then
selfSay('Good bye then.')
focus = 0
end
end
end


Zrobię tutaj przykład z hmm.
Mamy oto takie 2 linijki:
Cytat:
elseif msgcontains(msg, 'hmm') then
buy(cid,2311,100,40)


Tekst, który gracz musi wypowiedzieć, aby kupić daną runę.
Ilość strzałów w zakupionej runie
Suma pieniędzy zakupu runy

Czyli teraz przykładowo gdybyśmy napisali do NPC:
>Hi
>hmm

Musieli byśmy zapłacić 40 gp, a otrzymali byśmy hmm o wartości 100 strzałów.
Tak zmieniamy przy każdej runie, a będzie wszystko ok

 

#39 2010-08-07 13:09:01

Nazwa

Gość

Re: Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

Proszę zrobi mi ktoś otsa mój e-mail knight@vp.pl z góry dziękuje za pomoc.

 

#40 2010-08-19 17:08:24

iii

Gość

Re: Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

Czacha napisał:

Tutaj mamy poradnik jak stwozyc wlasny ots!
Odrazu uprzedam na błędy bo może być ich dość sporo! 

Najpierw ściągamy z odpowiedniej strony wybraną wersjię (z jakimi dodatkami i pod jaką tibie). Kilka linków:

- http://www.otcommunity.net/

- http://otfans.net/index.php?download=196

- http://www.otrevolutiondownloads.net/

- http://www.tibia.org.pl/



Wymagane pliki:

Jak już posiadamy pliki, należy sprawdzić czy są wszysktkie. Nie zawsze zostają nam udostępniane przez autorów ots'ów pliki: iconv.dll ; libmySQL.dll (niezawsze) ; libxml2.dll ; lua.dll ; lualib.dll ; zlib1.dll ; Tibia.spr/dat ; są to najbardziej wymagane pliki do odpalenia naszego exe. pod tibie 7.4. W 7.1 powinno być wszystko.Mamy to wsystko na forum:P1



Konta i postacie:

Ok, mamy pliki to teraz wchodzimy w katalog /data/account tutaj mamy konta graczy. powinno być przykładowe konto. Na jego wzór robimy własny acc. zmieniamy tylko troszke danych takich jak np. imię i nr konta. Teraz przechodzimy do /data/players. Tutaj można pobawić się z eq i skillami. Pamiętajmy o dobrym wpisaniu ścieżki konta do gracza i na odwrót, czyli np.:

w pliku xml postaci: (...) player name="xxxi" account="xxxx" (...)

w pliku konta account pass="xxx" type="1" premDays="x"

characters> character name="xxxx" /> /characters>

/account>



Notka: Ominołem znaki większości bo w onet.blog niepojawiłby sie tekst.

Pamiętajmy o poprawnym wprowadzeniu danych.

Teraz jak chcemy miec gma, wystarczy wpisac w linijce access="0" zmienić 0 na 1 - 3. Jeśli robisz postać jako "pełny gm" ustaw 3. Będziesz mógł np. wyłanczać server. Normalni gracze mają access="0".



Potwory:

Przechodzimy do katalogu /data/monsters i patrzymy czy mamy wszystkie potworki. Jeśli nie, ściągamy je z linka który jest na początku poradnika. W monster.xml możemy zmieniać drop z potwora, exp, czary, umiejętności, odporność na żywioły. Najczęściej zmienia się tylko exp.



Exp za potwory:

Aby to zrobić odnajdujemy tą linijkę:

monster name="bear" level="20" maglevel="0" experience="23" pushable="0">



monster name -> nick

level -> poziom, odpowiada on za szybkość chodzenia

maglvl ->jakie obrażenia będzie zadawał magią

experience -> tutaj wpisujemy doświadczenie zdobyte za zabitego stworka

pushable -> 0 da cie popchnąć, 1 nie da sie popchnąć 



Ustawianie loota:

loot>

itemid="xxxx" countemax="x" chance1="x" chance max ="x"

itemid ="xxx" chance="xxx"

loot/>



itemid -> numerek itemu. Można zobaczyć w /data/items/items.xml

countemax -> wpisujemy tylko wtedy jeśli to item z rodzaju "łączących się" czyli: pieniądze, food, klejnoty, strzały itp.

chance1 -> minimalna szansa (w nowych wersjiach ustawia się w tysiącach np. 10000)

chance max -> maxymalna szansa (raczej mało lub wcale)

chance -> szansa na wypadnięcie itemu, eq i weapiony. Wyrażana w tysiącach

loot> początek i loot/> koniec linijki lootu.



W monster.xml dochodzą linijki attack i defense w pierwszej wpisujemy siłę ataku lub czary, a w drugiej odporność na żywioły.



Wstawianie mapy: tibia 7.4

Katalog /data/world posiada najczęściej 3 pliki. Jest to:

map.xml/xml2/otx/jxb , nasza mapka (może być podana inna nazwa zamiast "map")

map-spawn.xml, respawn potworków

npc.xml, wstawianie npców na mapie



Mapa

Jeśli chcemy wstawić swoją mape to wrzucamy ją do data/world ustawiając w odpowiednim formacie i nazwie do poprzedniej, lub wchodzimy w config.lua otwieramy w notatniku i wypełniamy linijkę:

mapfile = "data/world/map.xml2"

tutaj zastempujemy nazwę "map.xml2" wybraną + po kropce rodzaj mapki. np. otx,xml2,xml,jxb



Respawn

Otwieramy plik map-spawn. Powinien być jush przy przykładowej mapie. Interesują nas współrzędne x, y, z i nick monstera. Teraz otwieramy edytor map, gdzie widzimy np. swoją mapke. Szukamy współżędnych, które będą podane "gdzieś" na edytorze 

Pierwsza współrzędna to x druga y, z -> to poziom mapy, poziom podstawowy to 7

Znaleźlismy to co powinno być, teraz zastępujemy starą nazwę potwora i współrzędne, własną. Zdarza się tak, że trzeba dwa razy w jednej linijce wpisywać współżędne. Jest też linijka: radius = "x" odpowiada ona częstotliwości respawnu.

Nie podałem skryptu, ponieważ każdy ots ma własny sposób czytania tego pliku. Najprostrzym wyjściem jest zastąpienie stylu z przykładowej mapie, którą porządny ots powinien mieć!



Npc'e

Nie zawsze otsy posiadają ich  By to sprawdzić należy wejść w /data/npc. Mamy tu pliki xml. a w folderze scrips pliki.lua Są one najważniejsze, ponieważ zawiera informacjie (język php) jak npc ma sie zachowywać. Najważniejsza komenda if - jeśli. np.: jesli = hi to hello, jeśli buy rune to itemid ten a daje ten itd.

Wstawianie npc odbywa sie w data/world/npc.xml

i wygląda tak:

npclist>

npc name="0000" x="0" y="0" z="0"/>

npclist>

Wystarczy wpisać imię npca i jego pozycjię.



Uruchamianie

Sprawdziliśmy pliki, teraz można włączyć otsa  Robimy skrót exe tibi 7.4. Klikamy na właściwości i patrzymy na linijke element docelowy. Tam dopisujemy host 127.0.0.1(tylko dla nas taki host) port 7171. Jeśli dobrze wpisaliśmy z exe nie powinno sie nic stanąć.

Teraz możemy włączyć otsa.

Wystarczy odpalić nasze exe, znajdujące się w początkowym katalogu. Wyskakuje nam okienko w którym generują się dane. Może to chwilke potrwać. Po ukończeniu włanczamy zmodyfikowany skrót. Zaznaczamy w network "test server login" I wchodzimy do gry. DziaŁają tylko dane kont które mamy w katalogu /data/accounts i data/players.

Jak to nam sie zgada, bez przeszkód wbijemy się na własny server.



Wsadzanie servera w sieć:

Do tego potrzebujemy ots menagera. Ale tylko po to by nie włanczać co dziennie config.lua xD

Najważniejsze jest to by uzyskac konto na www.no-ip.com stronie gdzie możemy uzyskać darmowe stałe ip. Mając je, musimy sciągnąć program No-IP.

Teraz należy luknąć http://s9.invisionfree.com/Evil_Army/in … owtopic=49

Po wygenerowaniu ip przez nasz program, musimy je skopiować i wkleić do linijki w config.lua

wygląda tak: ip = "127.0.0.1" My wpisujemy tu wygenerowany adres. Nie nasze konto w no-ip! ponieważ wtedy tylko połowa graczy będzie mogła wejść.

Inni będą się wbijać na Twój ots przez adres konta w no-ip np.: neosurvival.no-ip.info

Co włączenie internetu trzeba generować adres, zmienia się, ale tylko dla nas. Ustawiamy go w config.lua inni natomias wchodzą z domeny w no-ip.

To wszystko! Teraz Twój ots w pełni funkcjionuje w sieci!

Spoiler:

tibia to najlepsza gra na całym świecie kto w nią nie gra jest noobem

 

#41 2010-10-24 13:33:51

Zrobilem Otsa xD

Gość

Re: Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

Udalo mi sie zrobic otsa 7.6 dobrze wyszlo i fajny jest nawet Zapraszam P.S Zrobilem nowego questa killer House  W ktorym TRZEBA miec  Pomoc gma inaczej go nie przejdziesz !!! serwer x5 ACC MAKER JESCZE W BUDOWIE POMOGAM TYM CO POTRZEBUJA POMOCY EVENT CO GODZINE !!!

 

#42 2010-11-10 07:24:11

MD

Gość

Re: Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

nie rozumiem co to jest katalog i accund.
Ruwnież pszepraszam za błendy.

 

#43 2010-11-10 07:41:16

MD

Gość

Re: Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

Jak chcę otworzyc jakikolwiek program to jest tam napisane podaj hasło,skąd mam znac swoje hasło????
PROSZĘ odpowiedzcie jak najszybciej.

 

#44 2011-02-05 14:57:55

macio264

Gość

Re: Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

A wiesz jak zrobic mape na tibie 8.54?? plx o odp

 

#45 2011-04-03 15:51:23

Tadz

Gość

Re: Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

dzięki za poradnik, spróbuje coś zrobić

 
  • Index
  •  » Pomoc
  •  » Jak Zrobić otsa? oto poradnik!!!

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.aamir-khan.pun.pl www.malyglod.pun.pl www.wysokie.pun.pl www.scooteropole.pun.pl www.all4you.pun.pl